Time to sleep

Publicerat: 2008-08-31 kl. 22:39:43

Mm, jag ska sova snart. Upp straxt innan sex som vanligt. Idag har jag lärt mig massvis med japanska. Eller hiragana dåra. Översatt massvis med ord från romaji (våra latinska bokstäver) till hiragana (japanska tecknena). Jag har även installerat ett japansk tangentbord. Inte bokstavligen, utan bara .. på datorn. Om jag ställer in språket till japanska så blir alla bokstäver jag skriver med tecken. Låter kul va?! Tänkte skriva lite nu när jag ändå är igång: こんばんわ!わたしのなまえはれべっかです。どうぞよろしく!Ni förstod inte det där va? Hihi, nä ni får allt lista ut vad det står själv! =) Imorgon är det skola och jag har bara Naturkunskap och Engelska. Och förståss mentorstid i 20 minutas! Sedan bär det av hemmåt och inte göra något om inte jag får läxor. Imorgon kväll är det även träääning. おやすみなさい!Godnatt!

PS. 嵐とニュース、だいすき!!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0