Sjukling

Publicerat: 2008-08-28 kl. 12:58:23

Borde egentligen vara i skolan nu och ha japanska. Men det går tyvärr inte för jag är sjuk. Sjuk sjuk sjuk. Jag är inte ofta det men ibland händer det. Det började igår med att jag vaknade med världens halsont som sedan gick över till att näsan rann hela tiden. Men jag gick till skolan ändå. Idag vaknade jag och var egentligen någorlunda frisk i halsen och näsan. Men ögonen och huvudet var problemet. Ögonen rinner som bara den och jag har ont i huvudet. Ingen träning blir det idag heller för min del vilket är synd, men då ska jag försöka plugga så så mycket jag orkar. Jag undrar om vi fick nya Hiraganatecken i läxa... nu ska jag göra något annat, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0