sista kvällen

Publicerat: 2008-08-11 kl. 22:30:18

Nu sitter jag här och väntar på morgondagen. Jag både vill och inte vill att den ska komma. Fyfan så nervös jag kommer vara imorgon bitti. Ska upp 6.30 då skolan börjar 9.00. Det tar ungefär en timme att ta sig till skolan så därför ska jag åka straxt efter åtta för att hinna med 16-över tåget. Mamma min skjutsar ner mig till stationen, lite lyx sådär! Fast kommer komma till Odenplan kvart i ungefär så får väl sitta där och.. vänta. Vill inte komma först, och inte sist GAH!
 Aja, nu till dagen! Mamma och jag åkte som sagt till kista/vällingby för att köpa skor. Dock fanns det inga där heller så vi bar av hemåt igen. Straxt innan två körde brorsan mig till Citysummer där vi skulle ha lagaktivitet samt hejdåcamilla. Det var mycket skoj. Vi hade 5-kamp som slutade med att det bara blev en 4-kamp. Först spela vi kubb, då andra laget vann. Sedan åt vi godissnören, då andra laget också vann! Efter det lekte vi "norsk fylla" eller vad det hette, förstod inte riktigt hur man skulle snurra runt rockringen, men vårt lag vann iallafall! Efter det börja det regna och vi gick innomhus och lekte catch the flag! När det såg ut som att de andra skulle vinna, ja.. då vann vi! Så det var oavgjort och sen palla vi inte mer. Vi spelade freesbee, killarna mot tjejerna. Sedan satt vi ute och käka kebab (inte jag och Jenny). Efter ett tag var det dags för Camillis att åka hem och då blev det en massa tårar! Det hela slutade med en stor gruppkram vid busshållsplatsen och sedan promenerade jag hem! Ja det var väl kort sagt allt som hänt idag men nu ska jag sminka av mig osv. Sedan ska jag fortsätta kolla på Seigi no Mikata och sedan.. sova om jag kan! Puss&Kram&Godnatt&Önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0