Shopaholic

Publicerat: 2008-08-25 kl. 21:46:47

Idag blev det iallafall lite saker inköpta! Men dock hittade vi inget i Täby Centrum. Bikbok hade inte den tröjan jag ville ha så det enda vi gjorde där var att käka på ett café. Jag åt en fucaccia som var jättegod! Sedan åkte vi vidare till Stinsen. Eller vi hittade aldrig dit haha. Men på vägen mötte vi ett bekant ansikte. Nämligen Carl, från min gamla klass! Lite lustigt att stöta på honom sådär borta i Sollentuna. Vi sket i att leta efter Stinsen så vi åkte till Kista. Där hittade vi först inte tröjan på Bikbok så jag var skitsur. Vi gick in på lindex och köpte leggins och armband samt skosnören på typ wedins. Sen tänkte jag ge Bikbok en till chans för att kanske hitta något annat klädesplagg.. och vad hittar man då om inte tröjan?! Tur att vi gick in en gång till säger jag bara. Bilder på kläderna får ni nog se imorrn. 
 På kvällen så var det lagmöte men ja.. laget. Vi snackade lite om kommande säsong osv. Lite om USA också. Ja det var väl det! Ska väl kanske ta och käka något nu och fixa i ordning till skolan imorgon och sen soooova. Har japanska läxa, hihi.. men den kan jag såklart!! OYASUMI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0