Otursamma dag

Publicerat: 2008-08-22 kl. 21:49:01

Idag var det en bra dag. Ända tills jag skulle åka hem. När jag nästan är framme vid Karlbergsstation och ska ta fram mitt SL-kort vad tror jag upptäcker? Det är borta. Helt jävla fucking borta. Letar igenom hela jävla väskan och alla fickor och är helt jävla förtvivlad då jag ringer mamma. Mamma skickade sedan ett SMS hur jag skulle göra för att få en SMS-biljett. Tänkte att nu jag kan lika gärna hoppa ut på spåret när tåget kommer. Så jävla förbannad var jag på mig själv och alla människor runt omkring som troligtvis såg att jag tappade det men inte sa något. Skit på er! Hoppas ni också förlorar alla era jävla värdesaker. USCH. Tågresan hem var förmodligen den värsta jag någonsin gjort. Ville bara gå av. Men nästa vecka ska min jättesnälla mamma köpa nytt kort åt mig <3 och då ska jag fan inte tappa det. Aldrig att jag lägger det i fickan igen, aldrig. Nu ska jag typ duscha och sen bara chilla vid datorn.. mata ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0