Första riktiga skoldagen

Publicerat: 2008-08-15 kl. 16:23:59

Dagens första lektion var matte. Inte så kul eftersom mina mattekunskaper inte alls är på topp. Och såklart ska man ju då få göra ett diagnosisktprov för att få veta ungefär vilken nivå man ligger på. Det gick inte alls så bra som jag hade velat, kunde inte ens lösa de enklaste uppgifterna haha. Därefter var det engelska. Och även där ett diagnosisktprov men det gick mycket bättre. Engelska är iallafall något jag är bra på, iallafall när det kommer till att skriva. Efter det var det en ganska lång rast till dagens sista lektion, samhäll. Den var väl lite småkul men inget mer. Skoldagen tog slut ungefär 12.50 och då åkte jag hem. Om ni vill veta så kom jag hem en timme senare.
  Nu har man iallafall snackat med lite fler personer i klassen och lärt sig en del nya namn. Men än så länge har nästan bara tjejernas namn fastnat. De jag snackat med hittils har iallafall varit trevliga. Haha, men man vågar väl inte vara något annat nu i början? Jag skrev ju tidigare att jag lärt känna två stycken, men nämde inga namn. De heter Emy och Natalia och är väldigt snälla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0