En kopp te

Publicerat: 2008-08-19 kl. 21:23:53

Jag sitter här med en kopp te och gör inget speciellt. När koppen är urdrucken ska jag fixa ordning mig för sängen. Det ska bli väldigt skönt att sova efter en dag med skola och träning. ZzzZzzz. 
  Imorgon ska jag laga en del av middagen. Jag ska laga onigiri. Eller laga och laga, jag ska göra kanske man säger. För er som inte vet vad det är är det japanska risbollar. Fast inte runda dåra, utan trekantiga! Se bildäään.
  En annan sak som är inplanerad imorrn är plugg. Ja, ni läste rätt! De flesta av er har nog inte börjat skola än, eller så har ni börjat denna vecka.. men jag har faktiskt skoluppgifter att göra. Ska göra en laboration och skriva en laborationsrapport. That's all. Kommer säkert ta en massa tid för jag vill att det ska bli så bra som möjligt. ;) SAYONARA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0