slutade 11.45

Publicerat: 2008-04-24 kl. 12:22:42

najs va?! hade bara nationella och so. matten var inställd för torbjörn är i frankrike och slöjden.. tja det vet jag inte? nationella gick väl sisådär. B1 delen var rätt så lätt, var väl något tal jag inte riktigt förstod. B2 var.. jobbig. för det var mycket att skriva. hann inte ens klart. men aja ^^
   ska till tandregleringen idag! tillsammans med......... MIKAELA! hon ska dit till 15.00 och jag 15.10 så vi bestämde oss för att samåka! ruwligt. måste fixa min cykel lite först innan, asså vi ska cykla till jakan och sedan ta tåget. min broder använder ju jämt min cykel så sadeln är högt upp. måste schänka den. men det är nästan 2 timmar kvar tills dess sååå.. Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0