sing a long

Publicerat: 2008-04-21 kl. 22:09:43

haha, fyfan vilket skönt program det är! claes malmberg och sussie eriksson är bara så otroligt roliga. kollade på gamla avsnitt. ett från 07 och ett från i år. då brolle medverkade (såklart!) 07 tog han sönder golvet med skorna när han sjöng johnny cash! men skönast är nog den senaste när han var i samma lag som claes och roger pontare! vilken familj asså! två norrlänningar och claes som spelar. roger - pappa, claes - mamma och brolle - son. det var de dem sa själva. roliga moves och hela faderullan! kolla in avsnitten på http://www.tv3.se/singalong!
   annars så har vi fixat tid hos folktandvården som ska fixa min tand! imorgon 11.50 bär det av i tandläkarstolen. haha, misstolk? sen har jag kvar min vanliga tid hos tandregleringen på torsdag. slipper syslöjden igen YES! jag har inte haft syslöjd sen förrförrförra veckan! och nästa torsdag är vi lediga, och jag är i göteborg, och veckan efter det.. tja.. kanske ingen slöjd pga bal på kvällen? men nu ska jag nog checka ett roligt singalong avsnitt, tjohsan!

Kommentarer
Postat av: InfectoR

haha va najs:P att du ska fixa tanden;)

HAHA! går å misstolka åxå "bär de av i tandläkarstolen" ;) haha

2008-04-21 @ 23:24:44
Postat av: Becca (bloggaren själv)

yesyes! :D

hahaa.. fast det är faktiskt en tjej som ska "ta hand om mig" X'D

2008-04-21 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0