på tandregleringen

Publicerat: 2008-04-24 kl. 19:00:45

så mickis och jag cyklade till jakan för att sedan ta pendeln till sundbyberg. på stationen träffade vi linnea och madde och tog även sällskap med dem, kul! :D vi hade jätteroligt på tåget och madde och linnea snackade om en dildo så även gubbarna brevid oss garva HAHA! det var skönigt. iaf.. väl på kronan fick mikaela gå in först hos georg och göra sitt och sen kom ola och hämta mig. jag blev t o m klar före mickis, haha.. ola och jag.. vi är snabba! HAHAHA XD när båda var klara så tog vi pendeln hem till jakan station och våra älskade cyklar, mjaouw!

Kommentarer
Postat av: InfectoR

HAHA! "Ola och jag e snabba vi" jaså du becca;)

2008-04-24 @ 19:24:14
Postat av: Axel

hahahah jag hade också Ola XD

2008-04-26 @ 18:33:03
URL: http://ThreeGenerations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0