min dag

Publicerat: 2008-04-18 kl. 23:35:26

jag har faktiskt gjort mycket idag. som jag skrev senast åkte jag med mamma och hämtade simon vid hans skola. men innan dess så kollade jag på legally blonde som jag fick idag. dubberdvd tillsammans med djävulen bär prada. grymt bra filmer båda två. elle är verkligen en smart blondin. mamma var så snäll att hon köpte ben & jerry's phishfood till mig bara för jag va sjuk. muums. åt kanske halva och sedan drog vi iväg på vår bilfärd till hammarby sjöstad. jag laddade upp bilresan med vatten, brolle och ipoden. mysigt. skivan får nog 4/5 i betyg för jag saknar hans mörka djupa röst som han har i sina gamla engelska låtar. lite synd att han inte använder den. men låtarna är grymt bra. vi hämtade upp simon och fortsatte till farsta gård där han skulle ha någon spelning med några i klassen. nu har jag iallfall sett en i hans klass och det är mandus. lite skoj. vi lämnade bara av brorsan och fortsatte hem då jag var jättetrött och ville bara somna i bilen, vilket jag inte gjorde. när jag kom hem fortsatte jag kolla på legally blonde eftersom jag inte kollat klart innan vi åkte iväg. mamma och jag åt lasagne till middag. klockan åtta kollade vi på talang2008 och skrattade lite här och där. mamma åkte till jobbet straxt efter nio och halv tio kollade jag och pappa på djävulen bär prada. den var nyss slut så nu sitter jag här, wiho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0