last friends

Publicerat: 2008-04-29 kl. 08:04:12

imorgon blir det göteborg för mig och klubben! åh älskade göteborg <3 finns ingen bättre stad på jorden än göteborg. fjärde gången det blir basketfestivalen förr oss 92or, men nu tillsammans med 91 och 90.
   har börjat kolla på drama igen. alltså från asien. laddade ner nya avsnitt av they kiss again och började på en ny serie som heter last friends. riktigt, riktigt bra båda två! they kiss again är en taiwanesisk serie och last friends från japan. last friends inkulderar några av mina favorit skådisar: nagasawa masami, ryo nishikdo och otroligt söta shibuya takeru (som är 8 år).
   jag ska snart bege mig med cykel(!) till skolan för att kolla in olle waller i aulan! alltså han "fråga olle". Adiós!

image70

Kommentarer
Postat av: emelie

okej, är den bra då? serien:P

2008-04-29 @ 15:49:20
URL: http://emelienorberg91.blogg.se
Postat av: Becca (bloggerskan själv)

ja grymt! :D fast jag dampar lite på den för en snubbe är helt jävla sär!

2008-04-29 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0