körslaget&tand

Publicerat: 2008-04-19 kl. 22:14:42

hur najs det än hade varit att vara på liveshowen var det minst lika härligt i tv-soffan! körerna var otroligt bra denna lördag och det var minst sagt nervöst vid utröstningen. jag röstade naturligtvis på team brolle. två gånger. senast jag röstade på tv var nog på någon i idol2006. rätt länge sedan. jag var jävligt nervös på utröstningen för brolles framträdande skiljdes ganska mycket mot de andras. men de var absolut inte sämst. de sjöng ju en av världens bästa låtar, watching the stars. dock åkte team markoolio, som enligt mig var en av kvällens bästa, ut. hade hellre sett mindre av team linda bengtzing. menmen, sånt är livet. bara inte team brolle far hem till norrland så är jag nöjd.
  förresten, tro det eller ej, så gick min tand av precis innan körslaget började. japp, det är sanningen. fast det var ju bara lagningen men ändå. haha, så nu är ungefär 1/5 av min framtand borta. mamma ska ringa på måndag både till tandregleringen och folktandvården. hoppas jag inte får missa skolan eller basketträningarna veckan som kommer igen.

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0