godmorgon!

Publicerat: 2008-04-24 kl. 07:49:02

ännu ett morgoninlägg från mig, kul va? =)
igår var jag ännu en gång på cybergymnasiets öppna hus. fast första gången på norra skolan. den var jättefin och så men man blev lite nedtryckt av alla fina målningar eleverna gjort (a) grymt snygga! efter jag vart på norra gick vi till södra för att kolla läget en tredje gång. såg likadant ut som innan haha. det var ju ändå öppet hus samma dag så lika bra.
   om en timme sitter jag i sal 34 och skriver på matteprovet. nationella. jag ooorkar inte. har inte räknat matte på två veckor så det kommer nog gå skiiiitbra. menmen, satsar inte längre stenhårt på mvg. om torbjörn vill ge mig det sen så är det en annan sak. sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0