samgymnasiet

Publicerat: 2007-11-26 kl. 22:08:23

ännu en vecka, ännu en vecka mindre till lovet, ännu en vecka mindre till gymnasiet. idag bakade jag & mikaela chokladmuffins på hemkunskapen, det blev 39½st.. mums! vi tog två var, emil och eldin fick smaka. vi ska äta dem om två veckor när det är vår sista hk-lektion. tillsammans med andras bullar. haha, eldin och emil gjorde kladdkaka min chili! lolz. undrar om det är gott ens? wellwell.. hade mina nya kläder idag! som jag köpte i lördags när jag var i stan. en vit adicolor (adidas) wct-jacka, och svart linne från ginatricot. fett najsiga, alla tyckte adicolorn va fin och passade mig.
på kvällen bar det av till nästa öppethus. här i jakan, samgymnasiet! är nog inget för mig trots att jag helst av allt skulle vilja gå nära. skolan var väl som en vanlig modern högstadieskola. stor, luftig.. korridorer.. trappor med mera. stor skillnad mot odenplans gamla kontorskolor. men det blir nog antingen cybergymnasiet eller mikeal elias teoretiska gymnasium när jag gått och kollat på det.
efter samgymnasiet fick vi skynda oss hem och byta om till min träning.. eller jag dåra. träningen var faktiskt rolig och jag satte 100% en gång när vi sköt straffar! 5/5, har fan aldrig gjort det haha! jag minns att förra veckan satte jag 90%. alltså 9/10. det är duktigt det med!
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0