full rulle hela kvällen

Publicerat: 2007-11-04 kl. 02:09:25

idag så hade vi alltså en liten födelsedagsfest för mina tre syrror.  jessica 24år (25/10), jessie 21år (3/11) och nicole som blir 23år (9/12). de hade med sina pojkvänner respektive fästman. jessies kille heter rickard, nicoles heter andreas och jessicas fästman heter robban - störthärliga killar =) kvällen var skittrevligt iaf, vi pratade om allt mellan himmel och jord vid matbordet, och alla gillade min franska potatissoppa som jag gjort till förrätt. till huvudrätt hade pappa gjort knödel med kött och svampssås. det är så gott <3 efter maten spelade vi singstar hela kvällen, fram till typ närmare ett på natten. körde låt efter låt, alla utom mamma&simon sjöng. singstar, legends, anthems, svenska hits, schlager & 80's. schlager fick jessica i födelsedagspresent, fan va glad hon blev! jag, nicole och jessica är urgrymma på singstar, vi slår alla :D killarna var rätt dåliga.. haha, nejmen de gjorde så gott dem kunde. som jag sa till robban: "det finns sämre!" åh, jessica har så fin sångröst! även fast vi nästan alltid är jämna på singstar så SVÄR jag på att hon är duktigare än mig. jag vill också va duktig -.-
och btw, den 14 december ska ju jag sjunga inför klassen.. social suicide X_x
"what if god was one of uuus, just a slob like one of uuus"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0