uppspel och redovisning

Publicerat: 2007-12-14 kl. 22:21:25

vanligt skoladag igen efter en hel vecka. hade lite svårt att koncentrera mig på lektionerna, så inget blev gjort ^^ men på musiken hade vi uppspel! fan vad vårt band ägde! "becca & the blondes" jag klarade att sjunga utan att sjunga fel (nästan) och att garva! strongt av mig! största publiken hittils hahaha, ca 20 pers XD att sjunga solo dåra.. (; men annars så sjöng jag ju för 200pers på lucian! =D måste bara säga att.. well.. de andra banden i klassen sög (a). sommaren är kort och should i stay or should i go var väl helt ok, men de andra.. nja :]
min redovisning om NEWS blev väl inte fullt så bra som jag trodde, kunde ju knappt läsa det där pappret utan att jag skaka.. så skulle vi slutat för 40min sen så ingen pallade lyssna. visade musikvideo också, weeeek, och kakan sa att de såg ut som tjejer :( fan heller!  han inte ens berätta varför jag gillar den låten och vad den handlade om innan alla bara drog! ;o fuck off.
nyss kollade jag på legally blonde, ettan, aldrig sett men den var så jävla bra! bäst var när emmet avslöjade att han poolkillen var bög XD
aja, ska lyssna lite på musik nu, maybe skriva lite på min uppsats om zimbabwe!
TBSL, Tjaba Så Länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0