träningställen

Publicerat: 2007-12-11 kl. 23:26:11

idag var det luciaträningen hela dagen. roligt men jobbigt! vi sjöng igenom alla låtarna tills allt lät perfekt, och det gjorde det också till slut! att sjunga är så jävla roligt så det är inte sant, hoppas bara gymnasiet jag väljer kommer ha någon kurs med musik :)
basketträningen idag var ganska hyffsad för min del. vi fick våra träningsställ! svarta och silver/vita. vi ser mycket proffsigare ut nu när alla har samma kläder =) vi fick veta att träningen på torsdags ska bli fett jobbig, som tur är slipper jag ju den för jag har ju lucia! hoppas jag får spela matchen i helgen iaf, var ju typ 2 månader sen senast ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0