sång

Publicerat: 2007-12-07 kl. 23:39:42

fan vad jag älskar att sjunga <3 kören var som vanligt så jävla rolig,  börjar lära mig texterna nu så det kommer bli great det här! fick tillbaka mitt geometriprov också, 18/22p. mvg sa torbjörn :D men han är dum, han tänker inte ge mig mvg i slutbetyg :S förstår inte varför. har fan fått mvg på två jävla prov. fattar han inte hur mycket jag kämpat för det denna termin? är ingen naturbegåvning -,-
aja, nog med det. hade vanlig musik idag också. lira me bandet. gick ganska bra.. förutom att micki inte vet direkt när hennes solo ska komma. men vi hoppas hon klarar det på uppspelningen nästa vecka! :D igår skrev jag ju asmycket på min musikredovisning, sen så fråg ajag tobbe idag hur lång den får va.. så sa ahn max fem minuter. suck. jag som skrivit mycket mindre än halva och det tog 5 minuter att läsa. fick ta bort skitmycket. sen så måste jag göra det skrifligt också, ännu mer suck! ><
klippte mig idag, blev missnöjd like always. sa till mamma att jag skulle bli det nere på lokalfrisören vid ica. och hade rätt för hundrade gången. det förstår aldrig vad jag menar med uppklippt, ALDRIG.

NEWS, hountoni arigato. you gave me the strength to live <3 i really love you
image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0