gläns över sjö och strand

Publicerat: 2007-12-10 kl. 21:30:47

igår: jag var tidtagare på damlagets match mot luleå. alltså stoppade klockan, tryckte poängen så det visas på tavlan, soft va? fast det har jag gjort många gånger så det är inte så svårt ^^ bara jag slipper skriva, är värsta rädd för att få göra det på något vis :S även fast jag kan det. men vill inte ta på mig så mycket ansvar. aja, matchen slutade med seger till järfällas damlag med 66 - 47! bra jobbat tjejor!

idag: vad blir det? 5:e luciaträningen! =) jätteroligt fortfarande. vi ställde upp på bänkarna som vi ska stå sen. fick stå breve mikaela och en tjej som heter linda. helt perfekt ju! står på andra raden 3e längst ut till höger. längst ut står natti :/ stackarn. skulle inte vilja stå på kanten, usch. känns bättre att ha två på vardera sida.. ^^ vi sjunger faktiskt överstämma på gläns över sjö och strand, faktiskt lättare melodi är på understämman.
basketträningen idag var iaf skitbra! satte 3/6 treor! och 2 I RAD när jag sprang och sköt haha, helt otroligt! XD sen när vi sköt straffar satte jag 7/10, ganska hyffsat ^^ men har faktiskt satt 9 en gång!
när vi körde nån typ försteg och försvar övning så lärde jag mig faktiskt en sak när jag skulle göra försteg som jag aldrig gjort förr. trots att alla tränare jag haft sagt att man ska göra så, men jag har faktiskt aldrig gjort det. men idag så upptäckte jag läget. se, det går frammåt ^^ men iaf.. det är såhär att när man gör försteg, så typ springer man ner till blocket och sen typ tar ena foten framför försvararen så den inte kan gå förbi. eller något sådant .. gjorde även 2 mål när vi körde match, i rad. brukar inte göra det så ofta hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0