Not again!

Publicerat: 2009-05-16 kl. 13:08:46

Fan, så kom jag ju på att historiaboken ligger i skåpet! HELVETE. Nu gick det ju jävligt bra att skriva uppsatsen.. not. Internet är inte heller mycket till hjälp ska jag säga er men jag har iallafall skrivit ett par meningar.

Har inte heller ätit frukost än. Skulle gå ner och göra två salamimackor men det slutade med att jag började plocka in disk i maskinen, diska FYRA kastruller och tillslut städa och torka av hela köket. What can I say? I like it clean. Nejmen, när man väl har börjat går det ju liksom inte att sluta. Hey, jag sa ju att jag skulle städa! Det var dock inte planerat att städa i köket utan i mitt rum. Men här har jag gjort lite nu... Undrar vad Simon kommer säga när han kommer hem. När kommer han hem förresten? No one knows...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0