"För jag är miraklernas baaarn!"

Publicerat: 2009-05-09 kl. 14:39:36

Kollade nyss på Josef - Drömmarnas konung. Jag som gillar tecknade filmer, särskilt de som har någon historisk handling, tyckte den var jättebra. Snart ska jag se Prinsen av Egypten också, fast den har jag sett förr. Kanske kommer det en liten filmrecension, who knows?

Klockan är tjugo i tre på eftermiddagen och jag sitter fortfarande i pyjamas. Måste nog klä på mig snart, och så ska jag skriva lite på historian som faktiskt skulle in igår. Men jag har varit megaduktig hela året och lämnat in precis allt i tid så jag borde få några dagar extra någon gång såsom typ alla andra får...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0