Ich weiβe nicht.

Publicerat: 2009-06-05 kl. 11:03:30

Så fort som mamma kommer hem från sin kurs ska vi dra till Skopunkten och köpa skor. Har tre alternativ av gladiatorsandaler. Par ett som ser helt OK ut men är ändå inte riktigt så som jag vill ha dem. Par två ser mer ut som jag vill, dock är det spännen på sidan. Par tre är egentligen snyggast gjorda men det är ganska hög klack på dem (sandaletter). Plusset med det är ju att korta jag blir längre, men då det blir inte samma "vardag" i skorna.
Dagens i-lands problem!

Update: Nu ser jag att par två är borttagna från hemsidan. Hoppas de inte är slut i butiken...

Kommentarer
Postat av: Helene

Sv: Aha! Asså vi jobbar om olika byggnads stilar, om typ antiken & renässansen och så! Fast asså den kursen är as skön! :D Vi får iaf bygga hus & åka på studiebesök å sånt nästan hela tiden! :D men vad går du för linje? (:

2009-06-05 @ 15:38:28
URL: http://heleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0