Sagostund - Pandan Rim

Publicerat: 2009-01-26 kl. 22:54:52

Efter att ha kollat igenom gamla skolsaker hittade jag ett helt häfte från lågstadiet med grejer jag gjort. Väldigt många trevliga sagor om jag måste säga det själv. Här med kommer jag dela med mig utav några av dem. Lite stavfel här och där får man väl tåla. ;) Ni får lov att gråta...
 
Pandan Rim

Pandan Rim lekte och lekte dag och nat. en dag såg pandan rim en ekåre som hopade från gren till gren. då ville pandan rim åkså hopa från gren till gren. pandan rim klätrad upp i trädet. och gik ut på grenen och då fik an svindel när han titade ner han kramade om grenen, och försökte att hopa och det gik men han node inte till grenen så han ramlade ner. men han tog tag i en anan gren som var mycket smalare. och då bröts grenen och han ramlade ner och dog. Slut.

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilken hemsk! :S haha

2009-01-26 @ 22:58:52
Postat av: Cecilia

Men becca då! :O Vad skriver du för sagor egentligen, pandor som dör? :o

usch! :p

2009-01-27 @ 00:46:47
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0