Fiskar är vänner - inte mat!

Publicerat: 2009-01-20 kl. 23:53:47

Jag och mamma kollade nyss på Hitta Nemo. En av de bästa disneyfilmerna om jag får säga det själv!

Träningen idag var väl lite annorlunda. Vi blev oförberett överraskade att vi skulle spela träningsmatch mot P95. Det gick väl sådär för oss, men som tur var vann vi med cirka åtta poäng. Kändes lite ovant att spela mot killar faktiskt, har typ aldrig gjort det innan.. inte på "allvar" iallafall. Inte för att det var det nu heller, men ändå lite!

Så skööönt med lov nu iallafall! Gah, jag ska bara sooofta nu och försöka plugga lite om jag orkar. Eller orkar och orkar, jag måste göra det i varje fall. Japanska glosor - uff, typ miljoner ska kunnas till provet! Kan väl typ.. inga? Advokat, park, oxe, kompis och några.. till.

Näj nu ska jag borsta tänderna, sedan läsa HP och sen sova i min lilla säng i mitt stökiga rum! Måste städa för nästa vecka kommere ju folk! ;)

Auf Wienerschnitzel och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

auf wienerschnitzel, hahahahha du ä allt roligt du xD schlaf gut ;)

2009-01-21 @ 00:13:28
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0