Gör din egen läppförstoring!

Publicerat: 2009-02-19 kl. 22:35:17

För att göra din egen drömläppförstoring gör såhär:

1. Spela basket
2. Var agressiv
3. Försök ta bollen samtidigt som någon annan
4. Spana in en hård kroppsdel på din motspelare
5. Slå din läpp mot den
6. Klart!

För att få en så jämn förstoring på möjligt, upprepa detta ett antal gånge på olika ställen.

Tyvärr har jag icke någon bild på min senaste läppförstoring :) Ett tips är att alltid ha med papper, för det praktiskt taget forsar ut blod! Och ha gärna med någons mamma, som i mitt fall Charlottes, som kan hjälpa dig!


Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

måste erkänna att jag skrattar lite nu ;D

2009-02-20 @ 16:57:18
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0