Trevlig dag ändå

Publicerat: 2009-04-15 kl. 19:58:04

Trots dagens drama så har dagen ändå varit trevlig. Det började med att jag träffade födelsedagsbarnet Linda på bussen :D Otroligt kul att träffa henne igen för vi sågs senast på skolavslutningen. Sen så klev Jenni på efter ett par stationer och det var trevlans att träffa henne också... fast henne har jag ju träffat ett par gånger sedan nian, men ändå! :D Jag saknar när det var vi tre som sprang runt hela tiden i Viksjöskolan förut :( Det var tider det...

På engelskan började vi på en NY film. För En Vampyrs Bekännelse var tydligen för "läskig" tyckte Erik. Jaha, och då började vi se en film om Jack the Ripper, From Hell. Den är väl inte lika blodig och äcklig som den andra.. but still. Så nu får jag se klart vampyrfilmen hemma istället, tur att jag fixade den innan Ipred ;)

Linda & Jenni!




Kommentarer
Postat av: emelie

usch vad mycket olykor det händer hela tiden! :S

2009-04-15 @ 20:02:03
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0