Soaré

Publicerat: 2009-04-21 kl. 22:02:08

Poesisoarén var tråkig, förutom när Oskar och två andra snubbar stod vid den öppna scenen och snackade massa strunt som i alla fall var lite kul. "Lärare är mystiska djur". När jag kom hem kollade jag skolmejlen och såg att Maria - samhällsläraren - mejlat ut ny information om Darfurkonfliktanalysen. Gah, det fanns en del som jag inte riktigt fått med än och lite som jag nog borde utveckla. *Suck, suck suck* Tur att jag skrivit 5 sidor och 2000 ord redan!!!

JUSTE! Det blev ett par typ mellanblåa leggingsjeans från Vila samt en mascara, som man egentligen kan köpa varsomhelst, från Lindex!

Nu ska jag dra mitt till sängen, läsa lite och sedan sussa! Sweet Dreams! are made of these...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0