Fuuuuurarbete.

Publicerat: 2009-04-27 kl. 12:04:08

Hej hopp! Kort skoldag på ynka 50 minuter då religionen (som är tre timmar) blev inställd! Enligt schemat har vi egentligen mentorstid efter och tre timmars håltimme låter inte så värst lockande för fem minuter. Dessutom är det inte ens hundra att vi har på måndagar.. eheh. Jaja. Fick iallafall respons på mitt Darfurarbete idag på samhällskunskapen. Hon sa att den var jättebra men att jag bara skulle utveckla några få grejor! Så det ska jag göra idag sen måtte den vara klaaar!

Nu är det verkligen sommar! Jag tog faktiskt en promenix till skolan! Nja, inte här hemifrån då.. det hade tagit ett par timmar, men från Karbergs Station! Nej, inget latmask här inte som tar tunnelbanan. Jobbigast med vägen från Karberg till Odenplan är att det är så förjävligt många övergångsställ... och man vill ju inte bli påkörd? Jaja. Om jag går på sidan vid Vasaparken så är det färre!

Oj nu tog visst nudlarna slut! Dax för arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0