ハッピ です!

Publicerat: 2009-04-28 kl. 19:41:30

Tänkte först och främst meddela att jag troligtvis hittat ett jobb att skriva CV till. På låtsas alltså. Tack vare min snälla storasyster Jessica som ansträngde sig såå! TACK! :D Träningen idag var riktigt jobbig, men ändå hade man en massa kraft kvar att ge när det var som värst. Kändes asskönt och jag är nöjd med min prestation.

Har knåpat ihop en fin liten mening som ni kanske vill klura på? ;) Nja, troligtvis inte.. men här kommer den iallafall:
わたしは 5がつ 29にちに テゴマスを みます!ハッピ です!

och så här sa jag precis innan middagen:
わたしは いま ばんごはんを たべます、 いただきます!

Imorgon blir det en riktigt seg dag, då vi först har historia som bara kommer spenderas framför datorn och sen tre timmars håltimme för att till slut slita i badmintonhallen. Palla. När jag kommer hem från skolan imorgon ska jag äta gulashsoppa iallafall, mohaha!


Kommentarer
Postat av: tuba

den kanske var bra på den tiden, men nu e de inte bra! hehe....jag har valt jakan sam-juridik vad läser du ?? =)

2009-04-28 @ 21:51:20
URL: http://tuubish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0