Engelska

Publicerat: 2008-09-12 kl. 10:41:55

Just nu sitter jag i O12D och har engelska. Eller jag har inte engelska för jag har inget att göra. Mitt projekt om engelsktalande länder finns på min dator där hemma så därför kan jag inte arbeta med den. Då fördriver jag denna lektion med att blogga eller något. Kan berätta lite om veckan som gått:

Måndag: Vanlig skola, träning på kvällen där jag träffade min gamla svenskalärare Maria Prytz. Det var skoj. Hon kände först inte igen mig.
Tisdag: Vanlig skola igen. Japanskan var tråkig som vanligt för min lärare aldrig planerar lektionen. Träning på kvällen vilket gick helt OK.
Onsdag: Skola till 10.50, orginal skoltid(!)
Torsdag: Skola, ej träning pga. huvudvärk.
Fredag: Det är ju idag och det enda som hänt så här långt är att jag haft matte och nu engelska. Senare blir det samhällskunskap.

Nyss blev jag tillkallad av Erik (min lärare) att snacka om det diagnosiska testet vi gjorde för ett par veckor sedan. Det gick ganska bra. Mest slarvfel faktiskt på sådant som är helt självklart. Ojoj. Men han sa att det var jättebra ändå. Nu ska jag försöka hitta lite fakta om Bahamas som jag kan skriva in hemma sen. CYA!

Update: Vi slutar om fem minuter så jag tror inte jag skriver något om Bahamas XD.  En sämst sak jag har att berätta är att Samhällskunskapen är flyttad 20 minuter så vi kommer sluta 20 minuter senare. Det är sämst för att jag kommer komma till 29 tåget och det suger för då kommer jag få vänta en kvart på bussen i Jakan. Bajs också. Får väl ta och ringa mamma så hon kan hämta mig. Slutar nu HEEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0