För mycket sol?

Publicerat: 2008-11-15 kl. 13:08:42

Jag missar ju livesändningen av Idol varje fredag så därför får jag alltid nöja mig med att kolla på klipp och på söndagens repris. Måste bara kommentera gårdagens insatser av idolerna. Kevin som alltid brukar vara bra var jävligt klen igår. Han sjöng ju inte ut alls och det mesta man hörde var ju "ooh" "wooooh" "uh uuh". Nej, riktigt dåligt och tråkigt Kevin! Även Alice och Johan sjöng inte ut. Det såg ut som om båda inte riktigt var säkra på scenen. För mycket sol på Gran Canaria kanske? Jag tror Alice lade sin egen ribba för högt när hon tidigare sjöng Lay All Your Love On Me så hon kan inte toppa sig själv. De som var riktigt bra var Anna och Robin E. Låtvalen tyckte jag passade dem utmärkt och de gjorde sina framträdande sååå bra! Tyvärr åkte Robin E ut. Nej, Johan eller Robin B skulle blivit utröstade enligt mig. Robin B har inte artisteriet i sig trots att han kan sjunga och Johan, han kan ju faktiskt inte sjunga alls!

En ledsen och utröstad Robin E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0