Bajs engelska!

Publicerat: 2008-11-25 kl. 22:11:55

Jag förstååår inte varför man måste använda rätt form på saker och ting när folk ändå förstår vad man menar! Och när det dessutom finns flera olika sätt att skriva saker, så är alltid något "mer korrekt". Bajs!
  Träningen gick ganska bra iallafall. Inte alls jobbig vilket var megaskönt! När vi gjorde någon tävling där man skulle vinna flest basketbollar (haha låter lite konstigt) råkade jag sumpa en boll i mitt lag vilket resulterade med att vi förlorade med 4 - 7 för andra gången. Tur var det väl att det var mitt eget poäng jag slarvade bort genom att "springa med bollen till bollbänken istället för att dribbla". Bajs på det också! Men jag lär nog inte göra samma misstag en gång till. 
  Nu ska jag borsta tänderna och sen sova tror jag! Imorrn blir det nog såningsvägen igen för direktbussen, mohahah! Finns maaassor av sittplatser så det är bara att välja och vraka! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0