gröna lund igår

Publicerat: 2008-06-01 kl. 21:23:20

var ju på grönan igår med klassen :) eller klassen och klassen, vi var väl ganska uppdelade. det var väl mest jag, emelie, mikaela, jennifer, linda, jenni, kakan och eldin. linda och jenni drog hem när vi andra åt lunch. vi åt på matvraket. hoho. sedan gick vi i spökhuset med killarna. HAHA. fyfan vad kul det var! kakan och eldin var minst lika rädda som oss. de tvingade fan mig att gå först. läskigast var nog frankenstein när han hoppade fram där bakom hörnet. han var ju så otroligt lång :o åkte nästan ingenting egentligen. inte vilda musen, frittfall. jag vågar, men ingen annan ville och palla åka själv liksom. vi åkte väl hem straxt efter fem. tog färjan till slussen. sen tunnelbana. sen på pendeltågstationen skrämde maria livet ur mig XD men det var trevligt ändå sådär på en lördagkväll.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0