cybergymnasiet odenplan södra

Publicerat: 2008-01-26 kl. 22:03:07

tänkte börja med att berätta om matteprovet. fick såklart dåligt. 14p. det är ett vg iaf. sämre än frida. hmpf. torbjörn måste verkligen misstänka något nu. men jag hadre nästan rätt på mvg frågan där jag använde bästa ekvationen. förutom att jag delade med fel värde.. SUCK. fick 3/4 på den.

har blivit förskyld, jag svär det är maria som smittat mig! hon är den enda jag känner som är förkyld så.. ^^

idag var jag på öppet hus på cybergymnasiet igen. ville kolla läget en gång till och så. fick mycket bättre blick av skolan denna gång. fick veta att det ska skapas nån östasiatisk profil! najs, den ska jag nog välja! och så sa de att de skulla starta mandarin också! fast det kanske jag inte kan läsa samtidigt som japanskan, men kan ju välja till den senare. det blir ju bara bättre och bättre.. fick kolla på andra delen av skolan också. den var fräsch. den hade tydligen fem våningar eller något. har valt gymnasier nu. 1 cyber, 2 sam, 3 mikael elias, 4 jensen. än så länge iaf. kanske byter plats eller lägger till skolor, who knows?
efter det öppna huset gick mamma och jag runt i stan och kollade kläder. men som vanligt hittade jag inte något. då åkte vi hem och gick in i jakan och köpte en 0.5 stifpenna till mig! mohaha. sen åkte vi hem. jag gick in och sökte på boleros på datan och hittade en fin på la redoute som vi beställde, och den kommer om 2-3 veckor, hooray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0