PAKET FRÅN JAPAN<3

Publicerat: 2008-02-26 kl. 08:08:25

jag ligger och sover i min sköna(?) säng, vaknar ca 07:15 av ingen särskilt anledning. 07:20 ringer dörrklockan, snacka om att bli ckockad! jag hör mamma springa ner och öppna dörren, jag ställer mig vid fönstret för att kolla vem det är och för att höra vad de vill. hör att snubben säger mitt namn! :O blir värsta chockad men får sedan en aning att det kan vara mitt paket från japan! det får jag bekräftat när jag går ut ur mitt rum och ser mamma vandra upp för trappan med paketet! öppnar direkt och ser mina älsklingar på skivfodralen<3 KAWAII, aishiteru<3 taiyo no namida släpps imorgon i japan, trodde fan inte jag skulle få före japanerna hah ^^,

image46
news - taiyo no namida och hoshi wo mezashite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0