Nationella SV A-del

Publicerat: 2008-02-05 kl. 12:41:11

så var A-delen på nationella avklarad. jag tyckte den var ganska lätt. förvånade mig själv med att kunna svara på alla nivå 3 frågor. när vi gjort gamla nationella tidigare har jag inte kunnat svara haha. men nu gick det hur lätt som en plätt. svarade på alla. en nivå 3 fråga i mitten blev lite stressigt eftersom det var 3 minuter kvar när jag skulle skriva den. jag var i mitten av häften när det var 20 minuter kvar. då hade 60 redan gått.. fick panik och gjorde andra hälften med en rasande fart. men jag tror inte jag slarvade iallafall. nu är det bara 5 prov kvar och B-delen i svenska är nu på torsdag, ganbatte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0