9 December

Publicerat: 2008-12-09 kl. 14:37:25

först och främst.. GRATTIS STORASYSTER! :D

Just nu är det egentligen träning med skollaget. Huhu, men pallar inte gå. Ska kanske göra det nästa år xP Borde verkligen läsa ut min bok som jag ska ha prov på om en vecka, men som jag skrev igår kommer jag somna... ååh. Jag är hungrig och i huset finns inget förutom mackor.

Btw fick jag MVG på min novellanalys (YÄY) och G+ på naturkunskapsläxförhöret där G var det högsta! ;) Happy Happy Girl!

Nääää nu ska jag typ göra Oboy (jag vet att det är onyttigt och kanske inte det bästa innan en träning) för jag måste bli pigg .. och så ska jag försöka läsa utan att somna! *Tudeluu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0