No shopping

Publicerat: 2008-08-24 kl. 17:39:07

Hade planerat att handla ett par jeans idag. Men eftersom ingen affär hade varken rätt färg eller typ så blev det inga. Imorgon ska mamma och jag ta en tur till Täby Centrum och fortsätta kolla. Ska även försöka inhandla en tröja, kanske jacka och skor, who knows? I skor vill jag ha ett par converse. Har blivit så sugen på ett par vita den senaste tiden men aldrig ens tänkt på att skaffa ett par. Jag har faktiskt ett par ljusrosa redan men de är ganska så skitiga och har inga skosnören. Senast jag använde dem var typ i sjuan så de är ett par år gamla.. köpte de i sexan kom jag på nu. Men tillbaka till idag. Skulle ju köpa jeans men det som fick följa med hem var tre filmer från Siba samt en färgpatron till skrivaren. Filmerna var Bring it On, Kate & Leopold och Footloose. 3 för 99kr klart man ska passa på! Aja, snart är det middag och vi ska käka fisk vilket inte är så lockande.


Kommentarer
Postat av: emelie

kate & l(någotnting) är bra:D

2008-08-24 @ 20:47:45
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0