Mentorssamtal

Publicerat: 2008-08-14 kl. 17:48:40

När jag kom till skolan visade det sig att jag inte alls skulle haft samtal idag. Utan imorgon. Men när jag ändå var där så bestämde vi att vi skulle ha ändå. Jenny frågade lite vad jag hade för tankar om skolan, hur det kommer sig att jag valde just den osv. Tog inte så lång tid och sedan gick jag in på Akademibohandeln och Åhlens för att köpa kollegieblock. När det var klart så tog jag tunnelbanan till St. Eriksplan som vanlig och såg då att det var fem minuter tills tåget från Karlberg skulle gå. Då blev det att springa! Men motvinden gjorde så att jag tyvärr inte kom fram i tid och missade tåget mitt framför ögonen. Lyckat.
  När jag hade tagit tåget en kvart senare och kommit tillbaka till Jakan gick jag in till Garps (Klackenbergs som det heter nu) och handlade nytt kollegieblock fast annan färg. Ville ha röd, men det blev rosa.
  Sen tog jag bussen hem. Jag berättade för mamma att jag hittat en ashäftigt kollegieblock på Garps men inte haft råd eftersom jag bara hade 21kr kvar och det kostade 25kr. Vi åkte då, med bil såklart, tillbaka och köpte det haha! Det var ett mattehäfte med massa formler på pärmen. Tyckte det var rätt smart. Ja det var min dag det. Ska inte på träningen som börjar om en kvart för jag känner mig inte så kry idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0