dan före dan före doppare dan...

Publicerat: 2008-08-10 kl. 23:26:12

Eller vad är det man brukar säga sådär till jul? Idag var det iallafall dagen före dagen som är före dagen då jag börjar skolan. Söndag. Min sista sommarlovs kväll och natt är det nu. Sorligt men sant. Fast det ska bli rätt så skönt att börja skolan igen och få ordning på dagarna. Jag skulle ju köpa ett par svarta pumps idag men det gick ju åt pipan då inte en enda skoaffär hade några snygga, i rätt färg och storlek. Sucka. Ett par som jag testade på DinSko var jätte sköna och fina, men dock så var de ju röda och svarta verkade de inte ha så mamma och jag fortsätta kolla i de närmaste skoaffärerna här i järfälla men fanns inga. Vi bestämde att vi ska åka till kista och vällingby imorgon och fortsätta kolla. 
  Annars har jag väl inte gjort så mycket mer än att kolla på OS och käka pizza. USA - Kina matchen i basket var grymt bra! USA vann med 101 - 70. Ärligt talat tyckte inte jag att Yao Ming var så bra som alla säger. Det kändes som om han stod mest stilla och passa runt. Men det kan ju bero på skadan han haft eller har, jag vet inte. Visst sköt han några treor och gjorde ett par mål, men det var liksom ingen.. fart. Han är ju lång och så, men ändå! USA däreomt, de ägde matchen med sitt spel och sina härliga dunkar! Kobe Bryant var helt klart min favorit i kvällens match. 
  Nu under kvällen har jag inte heller gjort så värst mycket. Hade tänkt att springa en runda här i området med det blev det inget av. Kollade förresten klart på det japanska kärleksdramat Honey & Clover nyss. Väldigt fin serie faktiskt, men om man inte är så värst inne i japanska dramaserier så är det väl inget jag rekommenderar. Finns så många andra som är så mycket bätte. Anyway, nu efter H&C har jag sett hela 44 japanska dramaserier! Och mer kommer det bli!
  Ska väl stänga av och läsa en bit ur Sagan om Isfolket nu. Är på bok nummer 19 som heter Drakens tänder. Nu när skolan börjar blir det nog lite mindre läsa och lite mindre japanska dramor vilket är synd, men om man verkligen vill har man tid för allt! Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Liau

så tidigt du börjar skolan :O

2008-08-11 @ 20:09:11
URL: http://liau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0