skola, skola

Publicerat: 2008-01-09 kl. 21:18:24

jobbig dag i skolan. var jättetrött även fast jag sov i massa timmar. enda lektionen som var kul var såklart matten, sen följde bara tråk lektioner som no, svenska, engelska och so. vanligtvis brukar vissa sv, eng och so vara roliga men på sv och eng hade vi vikarie och på so hade vi värdegrundslektion. vi gick igenom viksjöskolans likabehandlingsplan. usch. men jag, jennifer, emelie, micki och jossan ritade massa roliga figurer på ett papper istället för att få tiden att gå.
fått massa jävla skit att göra på no:n.. labrapport, plugga till läxförhör, frågepapper. liksom andra dagen i skolan? aja, klassen frågade idag om vi kommer ha något so prov i geografi. och det ska vi inte. vanligtvis hade jag väl blivit glad, men nu kommer ju allt hänga på uppsatsen. och jag känner att den inte blev särskilt lyckad. om jag inte får mvg så måste jag snacka med hanna om jag får göra extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0