snart dags

Publicerat: 2009-05-18 kl. 16:14:47

Nu sitter jag här ensam som vanligt. Simon är troligen fortfarande i skolan och Jessie&Nattis hemma hos Kjell... roligt för dem iallafall. Om en timme ska jag dra mig till träningen men vet dock inte om det blir en cykeltur eller en busstur. Vädret bestämmer.

Mjo, men snart är det ju dags för den årliga Göteborgscupen! Femte året blir det nu och jag hoppas det blir skoj. Jag är inte en "läger/cup-tjej" egentligen men vad gör man inte för att få spela basket på bortaplan i en trevlig storstad? Har skrivit en packlista och ska försöka packa lite smått ikväll! Just nu rullar jeans och lite annat blått & gått i tvättmaskinen som jag ska ha med mig. Sista tvätten inför resan blir vitt/grått, perfa!

Stör mig på att min svenskalärare inte svarat på mitt mejl jag skrev förra veckan! Behöver ju all hjälp jag kan få med det där CVt för instruktionerna är så oklara. Är hon så lat att hon inte orkar svara, eller vaddå?

Javisst ja! Fick tillbaka religionsprovet idag. Ni vet det där jag tyckte gick så dåligt? Det gick faktiskt ändå helt OK trots att jag inte uppfyllde precis alla MVG kriterier... Hon ger inte betyg precis så jag kan inte säga om det är VG+ eller MVG- eller kanske t o m MVG. What do I know?

Btw fyller min pappis år idag! Hela 50 år! GRATTIS!

Trååååk att sitta här själv. Det är dystert väder ute med regn och grå himmel. Cykel? Buss? Gå? Nah! Måste kolla när bussen går hem OM jag ska ta den.. äsch sidan segar som fasiken. Too-de-loo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0