God morgon!

Publicerat: 2009-05-15 kl. 07:26:46

Hade en knasig natt inatt. Vaknade massvis med gånger och trodde jag skulle gå upp. Först var klockan tre, då gick jag upp och började klä på mig tills jag såg att klockan faktiskt bara var tre! Även fast jag kollade på klockan innan hajjade jag aldrig att den var tre så.. haha. Sen gick jag och la mig, och vakna igen typ 3.27!! Sen somnade jag om, vaknade straxt innan fem... kollade på klockan (YES KAN SOVA LÄÄNGE TILL) och sov till nyss, kvart i sju.

Kommer bli en tråkig skoldag som vanligt.. geografi och samhälle. Sen hem! Adios amigas & amigos!

Kommentarer
Postat av: Jessie - stora syster

nu är det bara 2 dagar tills vi kommer - jippi!

2009-05-15 @ 08:10:34
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0