Du kannst nicht den Baum essen!

Publicerat: 2009-05-30 kl. 22:55:58

Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad Farbror Frej tar fram. En liten rulle och nu ska ni höra, vad man med en liten rulle kan göra: stoppa den i baken och tuta och kör, så har ni gjort er ett avgasrör!

Mycket plugg hare blivit idag. Skrivit flera sidor på instuderingsfrågorna om Hinduism och Buddhism, som säkerligen kommer vara provet så det är bra att vara förberedd! Imorgon ska jag bara plugga in det en aning, lära mig några begrepp och sedan är det bara att tuta och köra! Ska försöka ge mig på statistikarbetet också. Det står typ att man ska ha en partner i arbetet, men palla, jag gör det bättre själv och på mitt sätt!

Imorgon ska jag även sola lite. Och så kommer troligtvis och förhoppningsvis syrran Jessica hit för att boka flygbiljetterna! Vi ska till Österrike vecka 31!!! Det blir hon, jag, andra syrran Nicole och lilla Alicia! :D Ska bli megakul, så nu ska jag och Jessica sätta igång att råplugga tyska så vi kan snacka med alla i söder. Faster Martina har även börjat lära sig svenska, så det blir lite "language exchange" också. Kommer ju vara grym när jag börjar på tyska steg 1 i skolan i augusti. Yäy!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hallå=) Har hört att Österrike är ofantligt vackert. Har du varit där tidigare eller är det första gången? Antar nästan att du varit där med tanke på din släkt, men man vet aldrig. Tänkte mest säga lycka till på provet! Kika också på en film från min skola som jag hittade WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Må gott!

2009-05-31 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0