Dear Diary...

Publicerat: 2009-05-15 kl. 14:33:07

Vi har fått nya uppgifter typ varje dag den här veckan, inte så kul. En av dem var att läsa en bok på engelska, ta ut glosor och sedan redovisa boken. Så jag gick upp på vinden idag för att leta efter en bok jag visste att jag hade. Tog ett tag innan jag hittade den, men tillslut fann jag den efter allt grävande i lådor. Det blev en av Francine Pascal's tvillingböcker. Jessica: Next Stop, Jr. High. Har läst den innan men kommer inte ihåg ett skit så får väl bli att läsa igen tyvärr.. xD
  Träffade för övrigt Jossan och Emelie vid bussen påväg hem från skolan! Det var mucho trevligt.. hihi. Nej, nu ska jag ta och läsa den där förbannade boken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0