Nu kommer sjukan igen

Publicerat: 2009-03-23 kl. 14:21:24

Gick och la mig igår kväll med bajsont i halsen och ett snurrande huvud. Hoppades att det skulle gå över men halsen är värre idag. Tjock. Inte så bra! Jag tycker jag har blivit lättare sjuk de senaste åren faktiskt... särskilt sedan jag började gymnasiet. Kan vara för det är nya människor, och verkligen en ny miljö. Jag går ju i stan.
   Tur för mig så är det ingen träning idag... men hade nog ändå inte gått även om det hade varit det. Så nu blir det till att ta det lugnt och plugga lite om medeltiden som jag har prov på på onsdag!

Kommentarer
Postat av: emelie

Har du historia? :)

2009-03-23 @ 15:40:13
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0