Hola amigos/amigas!

Publicerat: 2009-03-11 kl. 22:30:34

Jag har varit duktig och svarat klart på alla geografifrågor som ska vara besvarade tills på fredag! Ska troligtvis svara på de tre sista imorgon också så man är förbered till lektionen. Jag brukar ju som sagt inte fatta ett skit av vad läraren säger sååå...

Glömde berätta att jag träffade på Jossan och Jennifer i morse påväg till skolan! Det var riktigt, riktigt trevligt då jag inte träffat dem på gryyymt länge! Då blev jag glad :)

Cybergymnasiet är ju lite känt för trafikkunskapen och anledningen till varför jag inte kommer att välja den, trots att mina föräldrar egentligen tycker det, är: kursen är inte enbart en förberedande kurs inför den teori man ska kunna för att ta körkort. Nej, det är så mycket mer. Man får lära sig om den historisk utvecklingen inom kommunikations- och transportområdent, massa miljö, transportarbete, trafiklagstiftning m.m. Helt jävla onödig fakta inför teoriprovet och uppkörningen så jag känner att det helt enkelt inte är värt att slösa 150p på den kursen. Dessutom så, om jag pallar, kan jag ju ta körkort innan ens den kursen är avslutad eftersom jag faktiskt fyller 18 i januari....

Nu ska jag dra till kojs och kolla på Du är inte klok, Madicken! Jag <3 Astrid Lindgrens verk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0