High School Musical 3: Sista året

Publicerat: 2009-03-15 kl. 21:40:19

Titel: High School Musical 3: Sista året
Originaltitel: High School Musical 3: Senior Year
Genre: Musikal, Komedi
Inspelad: 2008
Skådespelare: Zac Efron, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Corbin Bleu, Lucas Graabel, Monique Coleman och Olesya Rulin.

Handling:
Pulsen är hög, adrenalinet pumpar snabbt och känslorna är starkare än någonsin när Troy, Gabriella, Sharpay, Ryan, Chad och resten av gänget närmar sig examen på East High. Snart ska de skiljas åt och möta nya utmaningar på varsitt håll, långt ifrån varandra. Kanske för långt för att vänskap och kärlek ska överleva? Ingen vet säkert. Så vad kan man göra för att alltid minnas sina vänner och den tid man haft tillsammans? Jo, genom att sätta upp den bästa avskedsföreställningen någonsin! Nya låtar skrivs, danssteg repeteras, drömmar varvas med oro och intriger föds in i det sista...

Omdöme: Helt klart var tredje High School Musical filmen bäst! Grymt bra och glada låtar, skitbra danser och ja... allt var super! Först var jag väldigt skeptiskt mot HSM men efter att ha sett alla filmer har jag ändrat min uppfattning och tycker att de faktiskt är hur bra som helst. Verkligen något jag kan rekommendera en tråkig fredagskväll! ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0