En intressant upptäckt

Publicerat: 2009-03-10 kl. 13:26:52

Det är ju dags för treorna nu att tänka på lite högskolestudier. Min brorsa fick då hem reklam från högskoleverket och jag kollade på den. Då gjorde jag en ytterst intressant upptäckt! Eleverna på denna bild är ju från min skola! Eller rättare sagt, bilden är tagen i något av våra klassrum! Känner igen flera av eleverna och det är en blandning ettor, tvåor och treor. Det är till och med två stycken från min klass... tror jag. Samira och Pelin längst bak i varsitt hörn, eller tar jag fel?


Kommentarer
Postat av: Louise

Jo det är från vår skola, det var nog den dära grejen när man kunde gå till ett klassrum förut om man ville vara med i en reklam för högskole grej^^

2009-03-10 @ 15:33:00
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0